Kalas!

0kommentarer

Igår tisdag var jag ledig, då kom Jasmine upp till Falun, vi gjorde lite ärenden sen åkte vi till kupolen. Hittade faktiskt lite grejer att inhandla :) Köpte ett turkost lite längre linne, jättefint till sommaren, sen köpte jag en lång skjorta, svart och rosa rutig, så himla fin! Jag hittade även ett halsband med nå krimskrams på, för 19 kr :D Rea gillar jag!
Fikade en glass, mums! Jag rekomenderar kulglassen på kupolen, riktigt god.
I alla fall så åkte vi till Ludvika efter besöket på kupolen, där utförde vi också lite ärenden, åt lite mat hos Jasmines mamma och kollade på lite tv. Jag drog mig sedan vidare till mamma, fikade och mös framför tv:n :)

Idag har jag jobbat, 07.15-16.00, jobbig tid. Men dagen gick ganska fort i alla fall.. Hem efter jobbet, packade träningskläder och åkte till Borlänge för att fira födelsedagsbarnet Stefan. Grattis! Fick väldigt god tårta. Hann förresten också se lilla Gabriel, så söt! Men det var nog bäst att de gick när jag kom, älskar bebisar! Vill bara ha en egen när jag får se sådana små krabater ;) haha!
19.30 var det dags att hoppa runt på stepbrädan, riktigt skönt att röra lite på sig. Och rethostan som jag har (som vägrar gå över) höll sig lugn under träningen, konstigt nog. Trodde att jag skulle få en host attack, men icke. Hoppas bara att den ger med sig snart, så drygt att inte kunna sova.

Nu ska jag se på lite tv innan jag ska sova, har ett jobbpass 8-16 som väntar imorgon.

Natti natti !

/Madeleine

Kommentera

Publiceras ej