Hemma igen!

3kommentarer

Nu är älsklingen hemma igen, igår torsdag var vi på bio :) Jag valde film, och det blev State of Play, den var faktiskt riktigt bra! Så om ni ska gå på bio, se den!

Idag är man ledig och likaså imorgon, så jädrans skönt. Idag blev det dock ingen sovmorgon, var iväg till Borlänge, min kompis behövde en sminkmodell. Så det är klart man ställer upp! :) Riktigt kul faktiskt. Nopprade ögonbryn, dag och kvälls sminkning blev det :) Så nu blev jag sugen att gå en smink kurs som jag sett på internet, synd att det ska kosta så himla mycket.




Såhär blev sminkningen, me like! :)

Nu ska vi laga lite mat, sen blir det fotbollsmatch för elias. Ska kanske med och kika, man har ju inget annat för sig iaf ;)

/Madeleine

3 kommentarer

sillen

15 May 2009 14:34

om man jämför dig och mig på bilderna på din blogg så är du lite "way out of my league..."

Sofia

16 May 2009 16:48

Tack så mycket, han är underbar =) Ja det tycker jag med den får ta och göra, man är ju så nyfiken nu =)

Cat

21 May 2009 19:06

Skitsexigt!

Kommentera

Publiceras ej