Godmorgon!

0kommentarer

Då var man redo för att åka till Ludvika. Vädret är inte det bästa så det blir jeans och min fina adidas tröja :) Klockan ringde aldrig imorse, vaknade 10 min innan.. Ganska konstigt för jag la mig rätt så sent igår. Men jag var pigg idag, och det är riktigt konstigt! Jag är ingen morgon människa, dem generna är från pappa, haha :)
9.00 när jag duschat och fixat mig, så väckte jag gubben och åt lite frukost. Och det blev verkligen en liten frukost, en rostad smörgås med svartvinbärsmarmelad, och ett glas juice. Är inte så hungrig eller sugen på frukost, har jag aldrig varit, men det är ju bra att få något i sig.

Känns som att det kommer bli en bra dag idag :) Träffa mami, se på fotboll, och kanske träffa lite kompisar. :)

Nej nu ska vi åka, elias samling är 10.00.

Puss

/ Madeleine

Kommentera

Publiceras ej