Dålig att blogga!

1kommentarer

Nu har det varit lite dåligt med uppdatering igen, men det beror inte på att jag inte orkat, utan att jag inte haft något internet på en vecka. Dåligt Bahnof! Nu har det äntligen kommit tillbaka :)

Nu sitter jag och Rufus vid datorn. Jag skriver och Rufus leker med bokstäverna som hoppar upp på skärmen när jag skriver :) Han tycker det är så roligt, söt !

Har jobbat länge idag, 07.30-16.15, men det gick bra. Och nu är jag ledig massa dagar, jobbar bara onsdag nästa vecka, så jag hoppas att jag får lite mer jobb nästa vecka. Imorgon ska jag åka till min mami :) Ska bli trevligt, på kvällen ska jag, mami och moster åka till mormor som fyller 82 år! Grattis min söta mormor! <3

Längtar till fredag, då jag äntligen får träffa min underbara pojkvän igen, saknar dig. Tråkigt att du måste åka bort och jobba jämt nuförtiden. Jag har världens bästa kille! Så ni borde vara avundsjuka ;) haha.

Ska iväg på step och svettas lite :) Riktigt kul och så skönt efteråt!

Hej svejs

/Madeleine

1 kommentarer

elina

07 May 2009 14:46

Skönt att vara ledig, det behöver du så mycket som du jobbar hela tiden! Vad sägs om en utgång i helgen? Ingenting säkert än förvisso men det skulle vara lite roligt! Dampa av oss lite! =D Dags för en reunion och visa oss från vår bästa sida! Puss på dä

Kommentera

Publiceras ej