Vilken kväll

2kommentarer

Jadu, dagen igår var bra, men kvällen vettafan. Klockan ett begav jag mig till Linda, där blev jag och hennes familj som bestod av; Mamma, Pappa, 2 bröder, farmor och "farfar", bjudna på smörgåstårta som hon gjort :) Riktigt mumsigt! Tack! Spelade lite kort, och självklart vann man några gånger ;) hehe.
   Kvällen började ju bra, men lite för mycket dricka för de flesta. Den ena efter den andra vek av och försvann in i en slumrande värld. Ja man kan säga att kvällen inte var alltför lyckad. Nåväl, efter jag lagt upp förslaget på att gå på krogen och ingen nappade bestämde jag mig för att gå själv till krogen, hade jag tur kanske jag finner Emelie där. Sen kommer Head som en räddande ängel och vill gå ut med mig, eftersom jag hade oturen att Emelie var i Göteborg just den dagen. (Håller tummarna för dig på tisdag och onsdag).
   Vi går mot S2, och kön var lagom lång, men tog en evighet innan vi kommer fram och vi får turen att gå in. Inte trodde man nu när man väl var framme vid krogen att kvällen kunde bli sämre, men då hade man fel. Head har inte plånboken med sig, eller ja var det någon som tagit den? Ja vad visste vi ;) Efter många försök att ringa någon i lägenheten på alfarvägen, svarar Linda, och vi fick beskedet att plånboken låg hemma på bordet, phu!
    Då var det bara att ta sig hem till Head igen då. Efter 10 min väntande på taxi, kom den. Jaha, ja det var den kvällen, lite sur och besviken satt man sig i nästa taxi hem. Bättre lycka nästa gång mina vänner ;)
   Fyllekäket var i alla fall på topp! Tack för den jättegoda smörgåstårtan :D Det hade du gjort riktigt bra!

Idag har man inte gjort så mycket. Vaknade 13.00, gick upp och sen gick jag och Linda till Hemköp, skönt med en promenad. Köpte lite godis och coca cola, var så sjukt sugen på cola, haha.
   Kollade på en film, ganska rolig, men lite konstig. 17.00 hämtade jag de 3 gubbarna som varit i Karlstad. Och nu sitter jag här. Förövrigt har jag 3 lediga dagar kvar :D yeay!!! :D så skönt det ska bli!

Mysigt att gubben är hemma igen, men det blir inte så länge, imorgon åker han till Sthlm och jobbar till torsdag. Nu ska jag hoppa in i duschen, behövligt, mitt hår känns som gummi efter massa hårprodukter sen igår, haha.

/Madeleine

(Tyvärr har jag inte fått några bilder sen gårdagens kväll än, kommer senare.)

2 kommentarer

linda

02 Mar 2009 16:02

haha =) ja vilken kväll :) jag hade iaf kul ;) eller ja inte hela tiden..hade gärna skippat spyan..haha =) Pusss vännen <3

Äppelkakan

03 Mar 2009 16:00

Ingen som fick för mycket tycker jag.

Kommentera

Publiceras ej