Uttråkad..

1kommentarer

Hittills har det varit en ganska tråkig dag. Vaknade vid 11, startade diskmaskinen, skalade potatis, dammsugade och plockade undan lite i lägenheten. Kanske inte är så konstigt att det har varit en tråkig dag ;) Nu sitter jag här vid datorn och latar mig. Det är skönt att vara ledig i alla fall :)
   Hur mycket ska man behöva stå ut med när man bor i lägenhet? Hur mycket får man störa sina grannar egentligen? Blir så fruktansvärt trött på allt härjandes i trapphuset och kastandes av grejer i lägenheten så det låter som de härjar i vår lya. Och inte nog med det, idag var det kl. 6 på morgonen! Vad i helvete håller dem på med! Står inte ut med dessa grannar längre. Det får vara nog snart.
   Tänkte åka ner på stan snart! Sen ska jag hämta Linda på jobbet vid 17, ska på boxercise idag :)
   Vet att jag lovade att lägga ut bilder sen i lördags, men efter att jag fick se dem så ångrade jag mig. Kan bjuda på någon, men det blir den enda normala bilden som togs, kanske kan bjuda på en pinsam och ful bild så kanske ni förstår hur resten av bilderna ser ut ;D haha!

     

Nej, ni får helt enkelt nöja er med dessa bilder. Vågar ej lägga upp några andra ;) haha!

/Madeleine

1 kommentarer

Empa

17 Apr 2009 19:32

Hej du :D Älskar din hårfärg på dom här korten!! Vad är det för någon? gjort det sj?

Puss och kram på dig!

Kommentera

Publiceras ej