Bullbak en söndag

2kommentarer

Söndag igen och ja den har varit helt okej. Vaknade 07.15, då vi fick skjuts hem av Elina som skulle och jobba. Tack så mycket! :) Vi sov kvar i Borlänge igår, svårt att få någon att skjutsa sen kostar det ju multum att åka taxi, så vi fick en sovplats hos Stefan och Elina. Ni kanske undrar hur gårdagens kväll var, och den var riktigt bra! Vi sjöng karaoke, lips som det heter, MYCKET bättre än sing star. Och nu kanske ni undrar varför då. Jo det var bättre för att det var bättre ljud i mikrofonerna, man hörde sig mer när man sjöng, fast det kan ju vara både positivt och negativt, haha! Under tiden man sjöng var det även "uppdrag" man skulle utföra, som t.ex. ha micken på ett speciellt sätt och man fick utlåtanden hur man sjöng osv. Så det var mycket roligare tycker jag.

När vi kom hem imorse gick vi och sov några timmar till, somnade ju ganska sent och upp tidigt så man behövde sova lite mer :) Vaknade strax före 12, slappade lite, och lagade mat. Det blev klyftpotatis, lax och dillsås, MUMS! Efter maten och lite mer slapp, så kom jag på att jag skulle baka bullar :) Blev väldigt fina, tycker jag. Har inte smakat än, men ska göra det snart, till en film med älsklingen! Är verkligen lycklig att jag har dig! <3
Elias var också duktig och baka idag, han bakade kolakakor :D de blev jättegoda :) Ska bjuda på lite nybakat i helgen, då vi ska ha lite kalas för elias, då han fyller 22 ;) Har nu fått fira din födelsedag 3 gånger, och hoppas på fler.

Imorgon blir det jobb 8-16 och sen vid 19.30 den efterlängtade tennisträningen :D Så himla kul! Måste bara fortsätta spela efter den här kursen, sjukt skoj! :D

Ska gå och smaka en bulle nu tänkte jag!


Elias, Niclas & Stefan  Jag & Elina  Jag & Stefan 

Bilder från vårt lyckade partaj! :)


Puss /Madeleine

2 kommentarer

Elina

22 Mar 2009 21:42

Tack för igår vännen! Det tar vi om till helgen som kommer, kan du inte försöka byta till en kväll på söndag?! Ett besök hos er i dagarna hör jag;) gott med bullar! Något tips på present till elias? Hoppas vi ses mycket snart! Puss

jennifer

23 Mar 2009 10:26

Hej vännen! Nu är det bestämmt att jag stannar kvar efter jobbet och åker till kupolen på onsdag. Är du ledig då?

Kommentera

Publiceras ej