Lördag och ledig!

2kommentarer

Då var det lördag och man är ledig, riktigt skönt! Igår var vi iväg till Borlänge, till Stefan och Elina, alltid lika trevligt! :) Åt god mat, potatisgratäng, kyckling och tzatziki, såg på tv och åt efterrätt och godis. Mätt var bara förnamnet på den kvällen, haha! Jag blev trött, så jag somnade i soffan, haha. Men jag var inte den enda som var trött, Elina satt och nickade lite då och då.

Var trevligt och mysigt att ha någon att äta frukost med idag. Elias har ju varit borta på veckorna, så man har fått äta frukost själv, och det blir inte alltid så seriös frukost när man ska till jobbet, då är man så trött. Men idag var det ett bra tillfälle för en riktigt god och mysig frukost! :)

Städa lägenheten har vi också hunnit med, var behövligt. Rufus släpper så mycket hår just nu. Stora tussar som ligger på golvet, haha! Men det är ju ljusare tider nu och vår, så han ska ju bli av med lite päls, han har så det räcker och blir över :) hehe.

Har en ny favorit låt, Love story med Taylor Swift, hur bra som helst! Fler bra låtar på albumet Fearless. Och självklart är den med på cd skivan jag försöker göra just nu, har bara fått  ihop fem låtar än så länge, haha.

Ikväll blir det Borlänge, hem till Stefan och Elina, på lite party! Niclas fyllde 22 igår fredag. Grattis! :) Hoppas på en bra kväll, men det blir det säkerligen! Jag, Elina och grabbarna haha ;D Blir lite karaoke, jag och Elina kommer antagligen sjunga hela kvällen, brukar bli att man sjunger hela kvällen, sen är man lagom hes efteråt ;)

Nej nu ska jag göra något annat. Ha en bra lördag, det ska jag ha :)

Puss / Madeleine



Slänger in en gammal bild på mig och Elias <3

2 kommentarer

Elina

21 Mar 2009 14:33

för vi ska oa hela natten oa hela dan! ;) hoppas du är piggare ikväll för då ska vi ösa! :D kom snart! PUSS

Jennifer

21 Mar 2009 22:11

madde, jag vet hur du blir med en flaska vin och kareoke ;)

Kommentera

Publiceras ej