Jobb, träning och bakning!

0kommentarer

Min dag har bestått av jobb, träning och bakning. Jag jobbade till 16.30, var riktigt tungt att jobba idag. Kände mig lite smått stressad hela dagen, hade mycket att göra. Men imorgon får jag i alla fall sova till 9.30 :) sen ska jag iväg och klippa mig hos Hannah :D ska bli kul att träffa dig igen! Får ta och ses oftare :)
   Har varit duktig och sprungit en tur idag också :) Direkt efter jobbet tog jag mig en tur runt kolgårn, var jobbigt att springa idag, lite kyligt också, men jag tog mig runt, hehe.
   Och just nu håller jag på att baka non stop kakor, blir nog riktigt smarriga :) Blir att bjuda på i helgen. Har blivit mycket för att baka den senaste tiden, vet inte varför. Fast det är roligt att baka ju :D
   Så har man ju tittat på Den rätte för Rosing också haha! Tycker det är lite roligt faktiskt! Nu är det bara 2 killar kvar. oj oj oj, vad spännande ;) haha!

Tillbaka till bakningen nu!

Natti natti ! Puss / Madeleine

Kommentera

Publiceras ej