Bästa lördagen på länge!

2kommentarer

Var en riktigt bra dag igår, lördag. Jag och elias bestämde oss i torsdags för att åka till Romme och åka lite slalom, så igår vid 11 tiden, var vi där. Hämtade ut våran utrustning, vi förbokade den så det var bara att hämta ut, hur smidigt som helst! Åkte några timmar, sen grillade vi lite korv, och fikade lite :) mys! Sen for vi upp i backen igen. Var lite svårt till en början eftersom jag bara åkt 2 gånger innan denna och det var 3 år sen. Men fick tillslut in snitsen, hur kul som helst! Ramlade faktiskt bara 2 gånger ;) haha!
   När vi precis hade hoppat av stolsliften och kommit upp till toppen, så hör jag någon bakom mig: "Ah ah ah ah", sen känner jag någon som åker in i mig, haha! Han blev lite rädd att han gjort illa mig tror jag, haha :) Och en annan kille gjorde världens vurpa så både stavar och skidor flög åt olika håll :D
   Vi hade en riktigt rolig och mysig dag i skidbacken, vid 4 begav vi oss hemåt. Fixade iordning oss lite och sen drog vi till Ludvika, hälsade på mamma och Company :) Fick träffa Alva och Josef (min mammas killes barn), var kul, var så längesen nu. Josef har blivit så stor :)
   Kollade på melodifestivalen och pratade lite strunt, förstår inte hur Caroline af Ugglas kunde gå vidare till Globen, det var den SÄMSTA låten jag har hört! Kan nästan tro att det är ett skämt! Ja ja, skulle nästan vara kul om hon åkte till Ryssland och var Sveriges bidrag, skämma ut och göra narr av vårat land. Det skulle vara något :) HAHA!
   Hade i alla fall en underbar dag med mina nära och kära :) Hoppas att ni också hade en bra lördag!

Lite bilder från dagen i skidbacken :
Jag och elias i skidbacken     

Söta busungar, Alva och Josef :

  

/Madeleine

2 kommentarer

Dixter

08 Mar 2009 17:00

Sillen lär ju inte vara bättre än af ugglas på skidor i alla fall.

Jennifer

11 Mar 2009 18:46

Men madde! Och inte kommer du in och hälsar på oss när du är i romme? :(

Kommentera

Publiceras ej