Äntligen helg!

1kommentarer

Hallå igen! Nu var det ett tag sen jag skrev här, har inte orkat och har inte haft så mycket att skriva om. Har helt enkelt haft lite bloggtorka. Ska försöka bli lite bättre :)

Idag har man jobbat, 7.15-13.00, en riktigt skön arbetstid. Helt sjukt vad pigg man var imorse, diskade och greja innan jag gick till jobbet, blev nästan lite rädd för mig själv ;) Brukar alltid vara döende på morgonen. Men det måste vara att det är så ljust på morgnarna nu, så skönt!

Vad som händer ikväll är lite osäkert, elias vill umgås med jon och jonte, och jag åker hellre till stefan och elina, så vi får se vem som får som den vill. haha!
Nu ska jag duscha och fixa mig lite, sen blir det hemköp och lite godis :) mums! så sugen på choklad idag, man blir ju det när det snart är roliga veckan :P

Skriver mer imorgon! Ha en bra helg allesammans.

/Madeleine

1 kommentarer

Elina

20 Mar 2009 18:18

ja men åk hiiiiiiit!!!!!

Kommentera

Publiceras ej