Tröttsam dag!

0kommentarer

Idag har jag inte orkat gjort någonting förutom jobba. Hade knappt ork att laga mig mat innan jag gick till jobbet, det tog emot så fruktansvärt. Huvudet dunkar så fort man reser sig upp, äter jag så värker det i käkarna osv. Jag vet att jag är gnällig just nu, men jag kan inte vara positiv idag. Dåligt väder har det varit hela dagen också, blä!

Innan jobbet så var jag ner med Carros dator, som Elias försökte laga, men den var i stort sett helt paj. Så lovade jag Carro att vi skulle ta hand om hennes blommor i sommar. Gick ju så väldans bra förra året, haha. Var några blommor som kastade in handduken. Ska försöka vara lite bättre på att vattna i sommar, jag lovar! :)

Jobbet var segt och tråkigt. Tur att man jobbade med bra arbetskamrater, det är det viktigaste :)

I helgen var vi hos Elina och Stefan i Borlänge, hade lite fest :) Var riktigt skojsigt! Så här får ni lite bilder från den kvällen..

           


Nu blir det att sova! Natti natti!



/ Madeleine



Elias, jag älskar dig! <3

Kommentera

Publiceras ej