Trök väder!

0kommentarer

Var har solen och sommaren tagit vägen. Det var kanske tur att man tog sig en solsemester nu i slutet av maj. Idag har man jobbat och slitit. Var faktiskt riktigt tråkigt idag, känner mig lite sliten, fast jag inte jobbat alltför mycket de senaste veckorna, men kan ju vara för att man inte är helt hundra procentig.
Idag har i alla fall älsklingen kommit hem. Ledsen om jag inte visat min glädje till det. Är som sagt trött och slut. Föreslog att vi skulle äta tacos ikväll, men älsklingen orkade varken handla eller laga mat så får väl ta något som finns hemma istället. Fast nu säger han att vi kan väl äta det! :) haha! "Vi kan väl!"

Vet inte hur jag ska göra under midsommar, har för mycket att välja på. Örebro, Ludvika eller Borlänge? Vad f'n ska man välja. Vill typ vara på alla ställena, men det är ju lite svårt. Hatar att välja, alltid någon som blir besviken när man inte väljer att komma till just dem. Hmm, ja. Ska försöka valt tills imorgon.

I helgen jobbar jag fredag och lördag, sen är jag ledig söndag. :) skönt! Och imorgon får jag sovmorgon, jobbar bara 16-21.30. skönt med ett kort pass.

På onsdag nästa vecka blir det Ludvika, ska lämna in bilen då. Då ska jag försöka träffa Jennifer och Novalie, och kanske även Sandra och Lukas igen :) var så trevligt sist! Får ju inte bli så långt mellan gångerna, lätt att det blir det. Tycker det är så roligt att vi tagit upp kontakten igen, har saknat dig under alla dessa år som gått.

Nej nu ska jag kika vad som behövs handlas till tacos, mums! :)

/ Madeleine


Bjuder på en miffo bild från helgen ;)

Kommentera

Publiceras ej