Sommar!

1kommentarer

Idag har det varit riktigt sommar väder! Så himla skönt! :) Synd att man jobbade när det var som finast. Har inte hänt alltför mycket sen jag skrev sist. Midsommardagen "firade" jag med Elina, Head och Stephan. Vi var i Borlänge hos Elina, och så trevligt vi hade. :)

        
Lite bilder från midsommardagskvällen!


Framöver är det mycket roligt som står på schemat. Imorgon ska jag träffa Jasmine på kupolen, men först ska jag åka ner på make up store här i Falun och göra en "individuell kurs". Det innebär att du får lära dig under 50 min hur du lägger en bra make up och vad du passar i för färger osv. Sen får du smink för 495kr :) (kostnaden för kursen). Ska bli roligt!
Lite andra roliga saker som sker är Ludvika festen på fredag, bröllop på lördag, kalas med familj och vänner på måndag och fest lördag den 4 ;) ska bli riktigt kul! Mycket att se framemot!

Älsklingen är hemma denna vecka och nästa! Så himla skönt. Är lite tråkigt att vara ensam varje vecka. Men det är ju bara att vänja sig. Blir ju mycket tid från min sötnos i höst! Men det kommer bli så bra ändå :)


/ Madeleine

Var rädda om varandra!

1 kommentarer

sillen

23 Jun 2009 23:43

<3

Kommentera

Publiceras ej