Onsdag och ledig! :)

2kommentarer

Idag har jag varit ledig! Riktigt härligt! Och så fint väder vi haft idag :) Hoppas det fortsätter. Gick upp i tid imorse, klockan var nog runt 9. Klockan 10 hade jag en tid nere på make up store. Hon sminkade mig och sen fick jag lite smink på köpet :) Nice!


Resultatet av sminkningen.

Kanske inte syns så bra med färger och så. Men det blev fint iaf! :) Så nu ska jag försöka mig på att sminka mer med ögonskugga, efter alla tips jag fick :)
Sen åkte jag mot Borlänge, hämtade Mino på stationen, så åkte vi vidare mot kupolen och shoppade lite :) Åt mat på tacobaren, mums! :)
Har varit och inhandlat lite grejer till kylskåpet också, och nu ska jag plocka upp i lägenheten, så hej svejs!

/ Madeleine

2 kommentarer

jennifer

26 Jun 2009 08:50

Åh vad fin du är hjärtat! jätte fin bild. Novalie ger dig en stor och dregglig puss=)

Jasmine

28 Jun 2009 15:22

Du kan ju inte råför att du är snyggast!

Kommentera

Publiceras ej