Mycket fina presenter!

0kommentarer

Tack för alla fina presenter! :)

Fick ett presentkort på Guldfynd av Stefan och Elina, så imorgon ska jag ner och hitta på något fint smycke. Av mamma, Richard och Tobias fick jag en matberedare, så nu blir det lättare att laga mat ;) Mormor fick jag pengar utav, alltid bra att ha, och sist men inte minst så fick jag en epilator av älsklingen. Den bästa som fanns också :) yeay! Exakt den jag alltid velat ha ;D Så tack allesammans! Ni är underbara. Ni har gjort min födelsedag helt fantastiskt bra!

Pappa har jag inte träffat idag, så han kommer väl upp en dag när han inte jobbar :)

Tack allesammans för alla grattis sms! Har plingat i telefonen i stort sett hela dagen.

Nu ska jag mysa med älsklingen framför tv.n och äta popcorn. Har nyss ätit tacos, och nu är man proppmätt, men lite popcorn ska nog gå ner. haha :)

Sköt om er!


/ Madeleine

Kommentera

Publiceras ej