Lördag och midsommardagen!

1kommentarer

Idag är det midsommardagen och det bär snart av mot Borlänge och Elina. Har duschat och fixat ordning mig, men sminkningen får Elina sköta ;) Överlåter det åt henne, hon som kan det där :)

Nu lyssnar jag på en riktigt härlig låt! Den väcker så mycket minnen! :) Blir att tänka på min pappa och syster när vi var små. Jag minns exakt när vi lyssnade på den. Jag och min syster hade lagt ut alla kuddar som fanns i soffan på golvet, så hoppade vi runt på dem, och då spelades denna låt :) Självklart ska ni få en länk så ni också kan lyssna och njuta: http://www.youtube.com/watch?v=xEYl7kJFmQ4

Igår, midsommarafton så var vi hos familjen Green. Min mammas killes föräldrar :) alltid lika roligt! God mat, gott dricka och roliga tävlingar! :) Så himla mysigt att umgås med familjen ibland. <3

Nu ska jag göra lite att äta innan jag far iväg.

Ha en bra midsommar! :)

/ Madeleine

1 kommentarer

elina

20 Jun 2009 20:21

JA jag väntar!! Blir onekligen en lika trevlig och rolig kväll som sist! =)

Kommentera

Publiceras ej