Hipp hurra på min 21 års da´!

4kommentarer

Jaha, då var det min dag idag igen. Har redan gått ett år till. Tiden går så fort. 
Fick frukost på sängen av älsklingen imorse, så himla söt. Jordgubbar och grädde, ägg, smörgås, ja han är för söt! Älskar dig! <3
Jag har även jobbat idag, men bara till 13.30, så jädrans skönt att sluta tidigt på dagarna, som jag gör nästan varje dag hela sommaren =D
Snart kommer det lite folk och fikar. Har bakat jordgubbstårta, min favorit, så himla gott med jordgubbar!
Ska ta och göra mig iordning lite grann.

Förresten jag älskar detta väder! Det kan inte bli bättre! Jag hoppas på sol imorgon också. Då ska jag ta och sola och bada :) För jag är ledig!


Här kommer lite bilder från bröllopet, som jag lovade att jag skulle lägga ut :)

           


/ Madeleine

4 kommentarer

Denice

29 Jun 2009 18:17

Åh grattis, grattis på födelsedagen! Hoppas du får en helt underbar dag! Kram Denice

Elina

29 Jun 2009 21:04

Grattis än en gång och tack för den goooda tårtan! Snygg du är på bilden förresten, hahaha wierdo! ;) ses på onsdag! Puss

linda

29 Jun 2009 22:36

Grattis.

Cat

01 Jul 2009 13:19

Grattis bruden, glömde helt bort :/ Men vi får se till att träffas när jag är tillbaka i augusti, åker hemåt imorgon nu =(

Puss puss puss

Kommentera

Publiceras ej