Fy fanken!

4kommentarer

Fy fasiken vad tråkigt jag har. Sitter på jobbet och det finns inget att göra just nu. Har inte gjort det sen 17.41, alltså jag kommer ha suttit här i 1 timme och inte gjort någonting. Iofs hade jag rast 30 min på det också, men nödvändigt! Dessa 5 timmars jobb kommer kännas mer än de 11,5 timmar imorgon. För då jobbar jag på andra ställen. Detta ställe börjar bli så sjukt tråkigt och jobbigt. Mycket krävande brukare. Och man lyckas alltid få samma när man jobbar. Ja ja, nog med detta gnällande. Det är 3 timmar kvar. Det går fort. Eller jag ska försöka gå hem vid 21.00 :)

Hoppas verkligen att jag kommer in på skolan i höst! Jag vill inget hellre! Orkar inte jobba som vårdbiträde längre. Jag hoppas hoppas hoppas! Jag kommer i alla fall flytta till den staden jag kommer in i. Förut sa jag att jag bara kunde tänka mig att flytta till Karlstad, men om jag inte kommer in där, så måste jag ju vänta och söka igen. Det har jag inte tid med. Så det är skolan som bestämmer min väg :) Det kommer nog bli jättebra! Elina, du måste komma och hälsa på ofta!
Även du älskling! Kommer bli tufft att bo och leva utan dig. Men jag hoppas på att du får ett jobb i Norge, med fria hemresor :) Skulle vara toppen bra!! :D Som sagt jag hoppas!


/ Madeleine

4 kommentarer

mathilda

12 Jun 2009 21:05

mathilda

12 Jun 2009 21:05

Tack så mkt :)

elina

12 Jun 2009 23:37

klart jag kommer och hälsar på dig vännen! jhjkmh

elina

12 Jun 2009 23:39

klart jag kommer och hälsar på dig vännen! jag hoppas verkligen att du kommer in! Vi kommer ha så roligt! imorgon blir det försmak på hur roligt vi kommer ha när du bor i karlstad! jag är glad att jag lärt känna dig! =)

Kommentera

Publiceras ej