Bebisar hela dagen!

0kommentarer

Igår onsdag for man till Ludvika för att äntligen laga bilen. Lämnade in den kl 12 och 13.00 var den klar. Tokigt fort det gick att byta det som skulle bytas. Men det var ju bra för jag behövde bilen. Jag var och fikade med mamma och brorsan under på förmiddagen, riktigt trevligt att göra något med familjen :)
Sen brummade jag ut till Smedjebacken och hälsade på Jennifer och Novalie. Åh gud vad söt hon var! Ville bara ta med henne hem! haha. Fick hålla henne hela tiden under min vistelse där, och visst måste jag erkänna att man blev lite sugen. Men det får som sagt vänta lite. Jag har ju mina kompisars bebisar jag kan mysa med ;) Jag kunde inte stanna så länge hos Jennifer, jag hade fler att besöka. Frida och Jonathan stod på tur, och gud vad stor han hade blivit, har inte träffat honom på 4 månader. Men han verkar vara ett riktigt matvrak, han slängde sig efter Fridas smörgås och gapade jättestort så fort hon tog upp den för att ta en tugga :) haha. Såg så himla roligt ut!
Sist men inte minst hälsade jag på Sandra och Lukas. Vi tog en promenad runt östansbosjön, riktigt skönt. Och lille Lukas sov hela vägen, tills vi kom hem och stannade vagnen. Jag stannade ett tag hemma hos Sandra, alltid lika trevligt! Fast jag valde nog inte den bästa dagen och tiden. Lukas var så ledsen hela tiden, han hade nog ont i magen stackarn! Men runt 22 tiden då började han sova längre stunder, så då hann vi tjåla lite :)
Det var en underbar dag med mina kompisar och deras söta små underverk!


     
     Jonathan                          Lukas                        Novalie


Tack för en underbar dag allesammans!


Idag är det jobb 13-21. Och sen när jag kommer hem får jag äntligen träffa älsklingen!! <3



/ Madeleine

Kommentera

Publiceras ej