80 års kalas!

0kommentarer

I måndags kom brorsan upp på besök :) alltid lika trevligt! Han skulle med skolan på tingshuset här i Falun och titta på ett misshandel fall igår. Efter jag släppt av honom vid tingshuset åker jag mot Ludvika. Där jag ska träffa Sandra och hennes lilla Lukas. Men hon var på bvc när jag kom till stan, så jag åkte till mamma först. Där kom jag på att jag skulle ringa till Fastmec, bilreparation, och fråga vad de tog för att felsöka elfel i bilen, de tog 400 kr medan volvo tog 1200. Så nu har jag bokat tid hos Fastmec istället, för lagning av ok. Kan säga att volvo gubben blev väldigt sur när jag avbokade tiden. haha.

Var hos Sandra och hälsade på i 3 timmar, och Lukas var SÅ söt! Kan inte förstå att de är sådär små, att jag har varit sådär liten, haha! Fick hålla i den lilla pysen, man blir ju så sugen på en egen :)

Runt 6 tiden så åkte vi mot mormor och morfar. Morfar fyllde nämligen 80 år igår :) Grattis! Åt smörgåstårta och fika så man höll på att storkna. Så sjukt mätt! Det var jätte roligt att träffa släktingarna igen. Blir alltför länge mellan gångerna.

Åkte mot Falun vid kvart i tio igår kväll, sen hoppade jag i sängen och somnade på en gång. Så himla trött.

Känner mig fortfarande lite hängig. Hosta, ont i huvudet, snorig, ont i halsen och så kallsvettas man lite då och då. Blä! Vill bara bli frisk. Buhu. Orka jobba med detta. Men man är ju tvungen, har inte råd att vara hemma.
Jaja, idag fick man i alla fall skattepengarna :) yeay!

Nu ska jag laga mat, sen blir det jobbet 15-21.

/ Madeleine

Kommentera

Publiceras ej