090615

1kommentarer

Gud vad tiden går fort. Det är redan den 15 juni, och inte har solen tittat fram än. Hur länge ska det regna? Har ju regnat i minst 4 dagar konstant, så himla tråkigt. Hoppas sommaren kommer snart! Vill ha värme så man kan vara ute.
Idag har man jobbat i Korsnäs, alltid lika trevligt att komma dit. Folk är så trevliga där :) Helst min fina vän Elina, som kommer och umgås med mig imorgon kväll. Ska bli riktigt trevligt! Är verkligen glad att jag har dig, du är den enda jag har ju. Vem skulle jag annars umgås med på fritiden? Jag vet inte vad som händer med alla kompisar, man tappar kontakten totalt. Men jag är så glad att jag fått mer kontakt med en gammal god vän! Varför blev det egentligen som det blev? Hade jag förstått hur mycket jag skulle sakna Sandra och Sanna skulle jag aldrig ha låtit det skett. Bara låta vänskapen rinna ut i sanden. Hade så sjukt kul med er, saknar den gamla tiden, vill faktiskt vara 14-15 år igen. Det var tider det! :) Nu måste man vara så vuxen och sköta sig själv, jobba och slita. Nej visst var det bättre att vara ett barn. Då behövde man inte bry sig om någonting. Man kunde leka och umgås med kompisar hela dagarna. Ja, det var en bra tid :)

Oj, glömde att jag börjat skriva ett blogginlägg. Har hållt på med det ett tag nu alltså! haha. Satt och titta runt lite på internet, så glömde bort detta ;)

På onsdag blir det att åka till Ludvika, ska lämna in bilen på lagning, äntligen får man en handbroms på bilen igen. Alltid bra att ha.

Nej, nu orkar jag inte mer.

/ Madeleine

1 kommentarer

elina

16 Jun 2009 00:17

Det värmer i hjärtat att läsa det du skriver! Jag blir så glad. Och imorgon så ska vi ha tacomys med gitarr framträdande från din sida! ;) Det kommer bli lovely!

Kommentera

Publiceras ej