Vilken jävla natt!

4kommentarer

Jag vet inte var jag ska börja med att berätta om gårdagen, den var händelserik. Rebecka och Martin kom i alla fall tidigt, men de gick på stan och utförde lite ärenden innan vi hämtade dem på stan. Niclas och Karmala kom vid 16.00 och det börjades att korka upp. Vi grillade och jag ordnade med bål. Blev riktigt god! Den kan jag rekommendera och jag kommer göra den igen :) Men dock lite för dyr, men det var det värt!
Klockan tickade på och Anna och Erik kom, riktigt trevligt att ni kom hit. Vi spelade kortspel och hade riktigt kul! Kameran i högsta hugg, och blixten smattrade som aldrig förr.
Den här festen bjöd på mycket! Skratt, tårar och ilska, haha.
Elina, Head, Sara och Lifen kom vid 22.15, fick jättefina presenter! Tack! :) Fick även present av Rebecka och Martin, och Karmala och Niclas, tack så jättemycket! :)
Klockan blev ganska mycket och folk försvann, eller ja rättare sagt 6 stycken. De åkte hem. Resten åkte ner på stan och vi gick på Harrys och dansade. Hade riktigt skoj!
02.00 var det dags att kila hemåt, vi tog en taxi och vips så var man hemma. Tog mig några natt mackor, borstade tänderna och hoppade i sängen för att sova. När man hade sovit i uppskattade 30 min så klampar Niclas, Karmala (som blev kvar på stan när vi åkte) och en brud in i sovrummet och la sig i sängen som det redan låg 3 stycken i. Så Elias och Stefan sov på golvet. Bruden som ingen vet namnet på låg där och trodde hon bara kunde ta för sig och sova i en skön säng. Men då blev jag rasande. Varken jag, elias eller stefan ska behöva sova på golvet bara för att hon skulle sova där. Mycket gnabb och tjafs av mig, så gick hon tillslut ut från lägenheten och Karmala fick betala taxi åt henne för att hon skulle åka hem. Fy fan vilken kväll! Jag var klarvaken till klockan 6 imorse, kunde verkligen inte sova för jag var så arg att hon låg och sov i MIN säng, medans jag fick sova på golvet. Men det löste ju sig tillslut :)

       
       
   


Ja som sagt, vilken jävla kväll! Fy fan!
Nu har man städat hela lägenheten och jag lovar... det var välbehövligt! Såg ut som en riktig svinstia. Kladdigt överallt och grejer överallt.

Ja ja, nu blir det inte fest här på ett tag i alla fall! :)

Nu blir det mat!

/ Madeleine

4 kommentarer

elias

05 Jul 2009 21:15

ny helg om en vecka....

stefan

06 Jul 2009 09:50

va hände!?

Linnéa

06 Jul 2009 22:31

Åh tack! Det känns superbra, känner mig laddad inför plugg nu :) Åh förstår att det är nervöst, jag kollade mejlen 1000 gånger om dagen innan jag fick mitt besked ;) Håller verkligen tummarna för dig. Är det bara SSK du sökt, eller något mer? Grattis i efterskott föresten! :D Kram!

rebby

07 Jul 2009 15:39

haha skitkul var det. får köra en repris sen ;)

Kommentera

Publiceras ej