Trött!

0kommentarer

Trött, ja det kan man verkligen säga att jag är idag. Har jobbat hela dagen, men nu är jag ledig 2 dagar i rad :) Imorgon ska jag nog baka lite :) Iaf om det är fult väder ute, och det antar jag att det är. Men först ska jag ta en sovmorgon, ska bli underbart!
På tisdag får jag finbesök av Sandra och Lukas, ska bli så roligt att de kommer och hälsar på. Ska gå på stan och mysa runt, ska bli trevligt med en heldag med er :)

Lite bilder från mitt besök hos Sandra!

   
                                            


Igår lördag lämnade jag tillbaka Melou till mamma, han som verkligen inte brukar vilja åka bil, hoppade in direkt när jag sa åt honom och det var verkligen konstigt att han lyssnade på mig just med att åka bil. Han hatar att åka bil. Men han visste väl att han skulle få åka hem :) haha. Det har varit trevligt att vara hundvakt, saknar min söta vovve. Rufus verkar tycka det var roligt också.
Efter jag lämnat Melou, lämnade jag nästa, Elias, i smedjebacken, han skulle umgås med lite vänner. Sen brummade jag vidare till Ludvika och där stannade jag för att umgås med Sandra. Vi tog en promenad, gjorde varma mackor, åt godis, tjålade skit och tittade på film! Jätte mysigt och trevligt! Det var den trevligaste kvällen på länge! :) Tack! <3

Nu är det natti natti!



/ Madeleine

Kommentera

Publiceras ej