Måndag 20 juli

1kommentarer

Det är redan 20 juli, tiden går riktigt fort !

Fick sova ut riktigt idag, det var så skönt ! Vaknade 11.00 när Elias kom hem för lunch. Gick upp och satt mig vid datorn en stund, och när Elias åkt iväg för att jobba igen, så började jag baka. Jag bakade dumlemuffins och blåbärsmuffins, blev faktiskt riktigt goda! Så om ni vill smaka får ni komma och hälsa på :)

 

Idag slog det mig verkligen att det är snart en månad kvar tills vi ska vara ute ur lägenheten och jag ska hitta någonstans att bo. Måste ju snart börja packa. Gud vad drygt att bo bland kartonger.. Och städa lägenheten kommer ju inte bli roligt. Ja ja, det löser sig väl, men just nu känns det sjukt drygt att man inte kom in på skolan. Då hade jag inte behövt oroa mig för var jag ska bo osv. Attans att man ska ha sådan otur jämt. Hoppas verkligen allt löser sig på ett bra sätt.

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag åka och handla lite behövligt.
Och imorgon kommer sandra och lukas! längtar ! :)


/ Madeleine

1 kommentarer

gottigott

23 Jul 2009 16:45

men draaaaaaaaa åt helvete vilka goda muffinsar detdär är!!!

vill ha fleeer!!



Kommentera

Publiceras ej