Ludvika!

0kommentarer

Då var man ledig i helgen :) Igår var vi hos Head och tittade på film, Benjamin Button, den var bra. Men jag var så sjukt trött men somnade tyvärr efter 2 tredjedelar av filmen för jag var sjukt trött igår. Började även att titta på filmen så sent. Men jag var inte värst, Head somnade efter en halvtimme :) haha.
Idag fick man sova ut, riktigt skönt. Åkte till Ludvika idag, var framme vid 14.00 och då åkte jag till mamma en stund, sen åkte jag till pappa. :) Och nu är jag hos mamma igen. Sitter och kollar på en barnfilm, Spaceships, är nå apor som springer runt i öknen och blir jagade av nå utomjordingar. Mammas killes barn är här som ni kanske förstår, och de har valt film ;)

Imorgon blir det tennis och så ska jag hälsa på hos Jennifer.

Ska förresten vara hundvakt i veckan :) ska bli roligt ! mamma ska bort och jobba. Så jag ska ta hand om vovvsingen Melou. Då har Rufus någon att leka med i en vecka, det blir nog roligt för honom att få en fyrbent vän hemma hos oss :)

Ha en bra kväll!

/ Madeleine

Kommentera

Publiceras ej