Lonely!

2kommentarer

Tisdag idag. Jobbat till 13.30. Egentligen har jag ingen lust att blogga idag. Men är så rastlös så gör väl det iaf. Stefan har varit här i några dagar, idag var vi ner på stan och shoppade. :) Vi hittade ett par byxor var, och så köpte jag en t-shirt också. Stefan hittade lite annat smått och gott :) Trevligt att vara på stan lite, var ett tag sen man var där.

Denna vecka jobbar jag bara mån-tors, så jag har bara 2 dagar kvar. Sen på torsdag tänkte jag åka till Ludvika. Ska bli kul att träffa lite kompisar! Det ska bli skönt att flytta från Falun. Komma tillbaka till Ludvika lite, kunna träffa kompisar och njuta av att verkligen ha kompisar. Det ska bli underbart! Jag saknar verkligen er där hemma.
Som jag skrivit tusen gånger förut, så skulle jag verkligen vilja vara 15 år igen, det var nog den bästa tiden i mitt liv på flera sätt. ( Förutom tiden med Elias ;D <3 ) Jag hade en bästa vän som jag kunde prata med allt om, det var inget tjafs, och skolan var en baggis. Allt var perfekt!

Ja, allt är bara så drygt just nu! Lägenheten är uppsagd, jag är 328.e reserv till skolan, jag vill inte jobba kvar på hemtjänsten och att behöva tänka flera månader framåt utan att veta vad som kommer hända gör mig så sjukt förvirrad och matt. Kan det inte bara ske ett mirakel så jag kommer in på skolan! Det skulle vara underbart! Än finns det lite hopp kvar!

Har kollat på film ikväll. Och nu är det natti natti!

/ Madeleine

2 kommentarer

Stefan

29 Jul 2009 10:48

klockrena byxor till oss båda :)

men jag tror jag ska låna dina sen, för dom va bra tuffa!

elina

29 Jul 2009 17:37

Jag håller båda mina tummar på att du kommer in på skolan på något sätt! Vi MÅSTE verkligen ses snart!

saknar dig! <3

Kommentera

Publiceras ej