Jobb och Ludvika!

2kommentarer

Idag jobbade jag till halv 2. Därefter for jag till Ludvika för att fika med Jennifer, Novalie och Amelie :) Det var så roligt att träffa er idag! Och Novalie är helt underbar! Söta unge <3 Höll i henne under tiden vi var och fika och hon var så himla söt, hon log, tjålade och bara tittade på mig hela tiden, inte konstigt man blir sugen på en bebis. Men jag har alltid varit barnkär så det är inge konstigt.

Efter fikan åkte jag hem till mamma, de skulle åka till Borlänge och spela bilbingo så jag följde med :) Men när vi kom dit så regnade det sjukt mycket så det blev inställt, typiskt ! Jag som hade tänkt vinna lite pengar. haha. Vi tog oss en tur på kupolen istället, det var också trevligt!

Nu sitter jag hemma och tittar på lite tv, myser med min underbara misse och ska snart ta mig en dusch och sen sova.

Gick förresten in på studera och kollade om jag fått något svar om skolan. Då stod det Urval förbereds som status :) Så snart kan jag se om jag kommer in på skolan, är så sjukt nervös! Skriver på bloggen direkt jag fått svar från skolan.

Duschen och sängen kallar!

Natti natti, jag saknar min Rabogliatti! <3

/ Madeleine

2 kommentarer

Jennifer

09 Jul 2009 11:18

Vad fint du skrev om novalie, blir så glad! Vi ska ta och komma till falun snart. Det var kul att se dig igår. Kramar

Jennifer

09 Jul 2009 11:21

Tiden bara rusar iväg. Känns inte längesedan vi var på balen ,men ändå känns det som en evighetssedan. Vi önskar dig lycka till med resultatet av skola :)

Kommentera

Publiceras ej