Besök!

2kommentarer

Dagen började med sovmorgon. Gick upp och åt lite frukost, ordnade mig lite och satt mig vid datorn. Vid 11 tiden kom Elias hem på lunch. Och vid 12 tiden kom Sandra, Lukas och Rickard. :) Vi satt här hemma och pratade en stund. Sandra gav Lukas lite mat och jag fick hålla i den lille :) Han är ju så söt!
Vi for sedan ner på stan för att äta lite, både jag och Sandra var jätte hungriga. Vi åt på American Take Away. Vi åt lunch buffén, men de var inte snabba med att få ut pizzorna så man fick sitta och vänta mellan varje slice i typ 4-5 min. Men mätta blev vi :) Gick sedan vidare upp på stan och kollade lite. Sandra köpte ett par byxor, jättefina! :) Vi åkte hem och fikade lite hos mig, sen for de hem för Lukas var jätte trött!
Tack för idag, det var en toppen dag med er! Kunde inte blivit bättre!


Har även haft tvättid idag, det var verkligen behövligt! Tvättkorgen var överfull, fast det känns som att den är det varje gång nuförtiden, haha.

Ringde även a-kassan idag, så det ser ljust ut. Jag kommer nog flytta hem till Ludvika i höst. Sen söka skola till våren igen, ska testa att göra högskoleprovet igen. Hoppas på ett bättre resultat. Ska bli roligt att flytta till Ludvika igen för ett tag, ha tid att träffa alla kompisar, här har man ju inga. Kommer inte kunna bo här själv när Elias är ute på sina äventyr, har ingen att umgås med här. Då blir man ju psyk sjuk. Så Ludvika blir nog en perfekt lösning så länge!




/ Madeleine



Jag är ledsen, jag hoppas allt löser sig!

2 kommentarer

Jasmine

22 Jul 2009 10:19

Vad bra, då kan du äntligen vara pappa till våran bebis på riktigt, haha :) <3

Sandra

23 Jul 2009 18:54

JA, flytta hit i höst : ) kan vi fika en massa !: )

Kommentera

Publiceras ej