What a day!

3kommentarer

Äntligen kom solen fram idag :) det var riktigt skönt! Den är efterlängtad!
   Jahapp, idag har man jobbat, inte alltför länge så det var skönt. Så vandrade jag hem i det fina vädret, längtar verkligen till våren nu, och sommaren förstås. Finns inget bättre än sol och värme. Väl hemma så tar jag tag i vår extrem stora tvätthög som var minst 3 dm övanför tvättkorgen och låg lutad mot väggen, haha! Så nu är det inte mycket tvätt i den längre. Elias kom hem och jag hade ordnat med klyftpotatis och lax, riktigt mumsigt! :) Provade även på att göra en creme fraiche sås med rom i, och lite andra ingredienser, tror den blev godkänd ;D
   Elias har varit duktig idag och dammat hela lägenheten och dammsugat :) tack älskling! du är så duktig hihi ;D
   Klockan tickade på och blev 18.00, då bar det av till lugnet. Jag och Linda hade bokat in oss på step. Riktigt jobbigt idag, men jätte roligt och skönt!
   Nu är jag hemma, har varit hemma ett tag. Sitter vid datorn, ska hoppa in i duschen snart. Men måste få skriva av mig lite :)
   Är lite smått irriterad på alla folk som lägger ut annonser på blocket. Har tänkt att köpa en ny mobil, har fått flera napp men när vi ska göra affären så svarar de inte på mailen, blir så LACK! Va fan vill de ha något sålt eller? Ibland kan man ju undra. Jävla typer .. Nej nu har jag bestämt mig för att jag inte ska köpa någon mobil från blocket. Ska göra något annat kul för mina pengar :) Kanske åka till Säfsen den 7 mars, med älsklingen, ska bli skoj! Är inte superduktig på slalom men, har bara åkt 2 ggr i mitt liv, men men :) jag kommer ju i alla fall ner för den blå backen och den är ju näst lättast ;) haha!
   Nej nu ska jag duscha!

/Madeleine

3 kommentarer

jennifer

26 Feb 2009 07:09

åh jag vill också känna av solen, men den har oftast gått ner när jag åker hem :) man blir så mycket piggare och gladare. På tosdag nästa vecka, hur jobbar du då? jag och carro hade tänkt att kika lite på kupolen. Sköt om dig.

sofia

26 Feb 2009 07:30

Ahaa, hej hej =)

linda

26 Feb 2009 21:52

ja riktigt jobbigt var det idag !!! du är söt du vännen ! tur jag har dig <3

Kommentera

Publiceras ej