Fest med stil, smak och RÖJ!

1kommentarer

Äntligen fredag, skönt med helg! Synd att man dock inte är ledig.
   Dagen var inte helt planerad, men tanken var att vi skulle ta det lugnt, man hade en tidig morgon att vänta dagen därpå.
   Slutade jobbet 16.30 denna fredag, väl hemma hade vi finbesök. Jaxen (Robin), Niclas (Dixon) och Zoohar var här och hälsade på lite. Fråga mig inte hur de kom på deras fina smeknamn, för det har jag ingen aning om ;D
   Robin och Niclas har ju varit ute och rest i 4 månader, så det var roligt att se dem igen. Förutom att man såg ut som ett lik när man satt bredvid dem, ni kan ju tänka er själva hur det kändes ;) haha!
   Vi bestämde oss i varje fall för att ha lite kul denna kväll, så Robin och Niclas stannade här i Falun. För att få lite tjejsällskap under kvällen ringde jag Linda och självklart kom hon över på party!
   Linus, Pertey och Vesslan kom även hit och umgicks, trevligt! Efter man räknat och tänkt lite så blev vi alltså 7 killar och 2 tjejer ;)
   Men jag är ganska van, när jag och elias blev tillsammans var det jag, ensam tjej och alla hans killkompisar, haha! Det har varit roligt faktiskt, kan vara roligare att festa med bara killar ibland, blir inte lika stelt som när man kanske är på fest  med tjejer som man inte träffat tidigare. Inget illa om oss tjejer, men killar är inte bitchiga som tjejer kan vara. Finns ju alltid några tjejer som tycker att de är snyggast, bäst och vackrast och ser ner på andra. Så därför är det ibland roligare att festa med killar, och dessa killar är roligast, de röjer, det är kul! :) haha!

Tack för en rolig fredag kväll allihopa! Och killar, välkomna hem igen! :D


Robin, Jag, Niclas och Linda

   Robin och jag    Linus och Vesslan  
Jonte och Elias   Linda <3

/Madeleine

1 kommentarer

reb

09 Feb 2009 23:21

nice nice!

ska försöka fixa din design asap! :) har lite tid över imorgon! :) kram

Kommentera

Publiceras ej