Tröttsam men ändå bra dag!

2kommentarer

Trött var bara förnamnet i lördags morse. Kom hem vid 03.00 och somnade väl inte förrän någon timme senare, och så upp vid 07.00 för att gå till jobbet. Men det var ju självförvållat, och även fast man var trött så var det värt det ;) Det gick ganska fort att jobba, slutade 13.30 :)


Kom hem och skjutsade grabbsen till Head, i Borlänge. Sen åkte jag hem, stannade på Ica maxi och köpte lite godis först :) mumsigt!


Under kvällen tänkte jag ta det lugnt, gå och lägga mig i tid denna kväll. Blev det som jag tänkt? Nope! Elina och jag åkte till Smedjebacken, där Niclas hade fest :) Hur mycket folk som helst! Även denna kväll/natt blev sen, kom hem och somnade någon gång efter 01.00.


Linda, du skulle varit med mig till Smb istället :P




Vill bara tillägga att jag har världens bästa vän! <3

Linda och jag

Du och jag min vän! :) <3

2 kommentarer

Linda

10 Feb 2009 15:09

och jag har världens bästa vän =) <3 du och jag vännen <3

Anonym

10 Feb 2009 15:26

och jag har världens bästa vän =) <3 du och jag vännen <3

Kommentera

Publiceras ej