Sjukt trött och sliten!

0kommentarer

2 dagar av 16 har jag varit ledig de senaste veckorna, börjar bli sjukt trött och sliten. Somnar runt 21.30 och 22.00 varje kväll, och det är inte likt mig för jag är ganska pigg på kvällarna, i alla fall om man jämför med på morgonen. Men jag är verkligen glad att jag har jobb, har 50%-ig schemarad till 29 mars och antagligen får jag förlängt till i början av maj :D yeay! :D sen blir det sommar och då vet jag att jag har jobb hela sommaren om jag vill :)
   Och om Elias åker till Norge och jobbar från mars - slutet av augusti så kommer jag jobba hela sommaren, tjäna lite kosing till mina resor jag ska göra :)
   Nästa år blir det i alla fall en resa till USA i några veckor, jag och Linda ska resa runt där och se oss omkring :D ska bli riktigt skoj!
   Som sagt ska ju Elias åka till Norge och jobba om jag hittar någon room mate, har inte råd att bo här helt själv, så om någon är sugen så fråga mig om ni är godkänd room mate ;)
   Snart kommer min söta Linda över med banankaka som hon bakat :) mums!


   Klart jag kommer sakna min älskade Elias om han åker till Norge men jag tror det kan vara nyttigt att vara ifrån varandra lite, kan lätt bli trassel på tråden om man är med varandra jämt. Tror det kommer bli bra i alla fall! Bara jag hittar någon att dela lägenheten med :) Men tro inte att jag delar den med vem som helst! Jag har mina krav haha ;)

   Älskar dig Elias! <3
/Madeleine


Jag   hjärta    Min älskling!

Kommentera

Publiceras ej