Onsdag och delad tur

2kommentarer

Idag är det bara jobba som gäller. Började 08.30, det var iofs skönt med lite sovmorgon :) slutade första passet 14.00 och då kom Linda över och gjorde mig sällskap, lagade lite mat :) Jätte mumsigt! Det blev kycklinggryta med ris, gott :D
   Nu är klockan snart 16.00 och då går jag på mitt andra jobb pass, och det slutar 21.30. Hatar att jobba delad tur, så himla tråkigt :( hela dagen går till spillo. Inte nog med det, jag jobbar 8 dagar i sträck nu, sen är jag ledig torsdag nästa vecka, sen jobbar jag fredag, lördag och söndag. Så jag är ledig 1 dag på 11. Jobbigt. Men men, det blir ju pengar iaf :)
   Tack för kladdkakan Linda :D den var jättegod! mums! :D du är så söt <3

Nu ska jag kila till jobbet, hoppas tiden går fort så jag får komma hem någon gång. Börjar 07.15 imorgon så behöver komma hem och sova lite.

Aja, nog tjatat om jobb!
Hoppas ni har en bättre dag än vad jag har iaf!

/Madeleine

2 kommentarer

Anonym

11 Feb 2009 22:07

Du är söt du madeleine <3 vi ses imån :) då ska det tränas ;)

linda

13 Feb 2009 19:43

<3

Kommentera

Publiceras ej