Ledig!

1kommentarer

Idag var det ledig dag! Så skönt! :) Har inte fått alltför mycket gjort idag, men man måste ju få vila någon dag. Har i alla fall bakat morotskaka idag :D
   Så fick jag besök av Kine idag, det var så kul att träffa dig igen gumman! Var så längesen nu, ska försöka komma till Ludvika nästa vecka när jag är ledig :)
   Träning blev det idag också, skönt när man har kommit igång att träna på riktigt.
   Nu sitter jag bara och lyssnar på lite musik, ska snart sova tror jag, är så trött. Men imorgon jobbar jag kväll, så då får jag sovmorgon :) Börjar inte förrän 14.00 :) Sen är jag ledig lördag, söndag, måndag, tisdag och onsdag :D ska bli riktigt skönt! Känns nästan overkligt att vara ledig 5 dagar i streck.
   Min söta men busiga katt ligger och sover så sött på soffan. Har klippt hans klor idag, och han blir bara duktigare för varje gång :) hehe :) Han är som min lilla bebis ;D haha!
   Imorgon får jag min nya mobil :D ska åka till borlänge och hämta den efter jobbet :) Är så trött på min nuvarande mobil. Sen ska jag och Linda titta på film, mys pys!
   Blir nog en superbra helg detta!
   Nu ska jag se om det är något på tv. Skriver mer en annan dag :)
   Ha en bra helg allesammans!

/Madeleine


Rufus

Slänger in en bild på min söta Rufus när han är bara 10 veckor :)

1 kommentarer

Anonym

11 Mar 2009 15:36

ååå vad söt kissen var :)

Kommentera

Publiceras ej