Händelserik tisdag

2kommentarer

Idag har det varit en bra dag. Man kunde sova tills man vaknade imorse, strosa runt här hemma i lägenheten och ta det lungt. Har ju som ni kanske förstår varit ledig idag, så skönt!
   Har hunnit med en hel del idag. Har lagat mat, städat, och även setat en del vid datorn ;) haha! Har även varit på boxercise med Linda idag :) Kul att slåss lite, så man får ut sina aggressioner. Idag lyckades jag hålla mina långa ben borta från Lindas armar iaf ;) förlåt stumpan för gången innan denna :( . Gick förvånansvärt bra att träna idag, trodde inte att det skulle gå så bra eftersom jag har världens träningsvärk överallt. Var på 2 träningspass igår, det första kallades abs, då vi tränade mage, rygg och bål. Jobbigt var det, sen bar det hemåt, slängde i mig något att äta, så bar det av igen till borlänge för att spela tennis :) åh ! det var så himla kul! och det gick så bra :D
   Just ja, höll på att glömma det roligaste idag, åkte pulka med Linda och Elias nu ikväll :) Vi är bäst på att åka pulka! haha. Sista åket så satt vi i pulkan alla 3, och jag var tvungen att sitta baklänges för att få plats, lite läskigt men det gick bra som tur va :) Men pulkan var lite bucklig när vi åkt klart, haha :D
   Avslutar detta inlägg med att ge denna dag en 10 poängare :)

Puss och kram 
        /Madeleine


Rufus

Rufus, min galna men underbart söta kissekatt :) <3

2 kommentarer

linda

10 Feb 2009 22:12

ja såå rolig dag =) tack vännen du är bäst =) <3 Pulkåkning så kul =) vi 3 helt klart bäst på det, vi kan vii som inga andra kan ;) Pusss vi ses på torsdag min bästa vän <3

Sulfida

11 Feb 2009 14:41

åh.. pulka.. vi har snö (ca ½ millimeter) men den är nog borta ikväll :(

Kommentera

Publiceras ej