Vad kommer hända?

4kommentarer

Ja det är den stora frågan för mig just nu. Har ingen aning vad som kommer ske i mitt liv i vår. Visst är det lite spännande samtidigt som jag gärna skulle vilja veta! Helst av allt skulle jag vilja komma in på sjuksköterskelinjen i antingen karlstad eller örebro. Känner ju lite mer folk i örebro, men kommer jag in i karlstad så tackar jag ju inte nej. För det är ju detta jag vill. Om jag inte kommer in på skolan då ? Ja då blir det antingen söka jobb i någon stad i Sverige, som bartender självklart :) Annars blir det jobb i Norge på någon bar, eller varför inte Thailand igen? Fast jobba denna gång, man tjänar ju inte mycket men man klarar ju sig och kan leva där nere. Ja ni, som ni hör har jag en hel del planer och reservplaner. :) Så nu blir det att leva livet, och jag ska verkligen göra det! Om jag inte kommer in på skolan blir det väl helst att jobba in pengar och sen dra ut och resa, en månad gick sjukt fort, så skulle inte göra mig något att vara borta en längre stund. :D Det är väl min kissekatt jag blir att tänka på då. Tycker så synd om honom om jag ska lämna bort honom hela tiden. Eller ja hela tiden, har gjort det en gång men ändå. Han är ju min lilla bebis <3 ;) haha.
Ja ja men vi får se vad som händer. Om jag har tur är jag färdigutbildad sjuksköterska om 3 år :) och barnmorska om 5,5 år. Då är man 26,5 år .. åh fy fan! nej sådär får man inte tänka, får man ju ålders nojja!
Nu har jag berättat lite om mina planer. Vad har ni för planer för livet ? Kom igen berätta lite :) Eller leker ni bara runt och tar livet som det kommer ?
Ja om 3 veckor vet jag om jag kommer in på skolan, så jag kommer skriva här om den bra eller dåliga nyheten. Men ett måste är att ni håller tummar och tår för mig! :)

Igår var jag med Sandra och Lukas hela dagen! Och det är helt underbart att vara med dem. Man blir på så bra humör, dem sprider glädje omkring sig. Och man ska inte tala om vad söt Lukas är. Han börjar bli sån stor kille, snart står han helt själv. Ja det är som sagt underbart att vara Nanny när man är där :) hihi.

Det är en bra dag idag, I am happy! :D

Hoppas ni alla har en bra helg!

Imorgon får jag träffa underbara Isabell :D <3 längtar!
3.e advent och allt imorgon, ge oss lite snö nudå för fasiken!

/ Madeleine

4 kommentarer

Linda

12 Dec 2009 21:36

jag håller tummarna :) hoppas du kommer in !!

kattis

12 Dec 2009 23:22

Jag håller oxå tummarna!! =)



Good luck!

Jasmine

13 Dec 2009 10:18

Jag ska ha en unge hängandes i pattarna ;) det är mina planer, hihi. Håller tummar & tår för dig <3

cat

13 Dec 2009 13:43

Hallå där! 26,5 år är inte gammalt! Tänk på att jag är 25 redan nu så om 5,5 år är jag 30,5 !!! Tänk på de du ;)

Kommentera

Publiceras ej