Underbara!

1kommentarer

Underbara är bara förnamnet! Ja förnamnet till familjen Agerberg/Karlsson.

Jag och Sandra träffades första gången i klass 5. Vi blev bra vänner och vi umgicks i stort sett varje dag till första året på gymnasiet. Ja jag var som en i deras familj fick jag höra från hennes pappa. Men en dag så skulle vi välja gymnasium, vi valde olika linjer och vi tappade kontakten. Något som jag har tyckt varit jätte tråkigt och ledsamt. Tiden gick, vi tog studenten och jag flyttade till Falun. Någon gång därikring att jag bodde i Falun fick vi kontakt igen på något vis :) Jätte kul! :D Vi hade då inte träffat varandra på ca 3 år. Helt sjukt men sant! Men det konstiga var att när vi träffades igen så var det som att börja där vi avslutade. Kändes precis som vanligt! Och nu har vi jättebra kontakt! Sandra har en underbar familj, som jag tycker grymt mycket om! Och detta är verkligen ett bra exempel på en sann vän! Sanna vänner kommer alltid tillbaka!

Sandra, jag vill tacka dig och Richard för allt ni gör för mig! Det betyder så otroligt mycket! Ni bjuder mig på allt för mycket enligt mig, men jag ska gott göra er :) Ni hämtar och skjutsar, ja ni är helt underbara! Och att vara hos er är bland det bästa som finns! Man är alltid glad hos er, om man inte är det innan så blir man det så fort man sätter in foten innanför er dörr. :) Ni lyser verkligen upp min vardag när den är grå och trist! :D Och det betyder mycket att få vara med i Lukas uppväxt :) Det är så roligt att se att han verkligen känner igen mig och att han inte är blyg som han var i början. Ja det känns så speciellt på något vis! Jag älskar att vara Nanny Madde :) Så säg bara till när ni behöver barnvakt!
Jag vill bara att ni ska veta att ni är guld värda! Tack för allt! :)

Lilla Lukas var inte alls så stor här :)


/Madeleine

1 kommentarer

Sandra och Lukas

19 Dec 2009 12:19

ÅÅ vad det värmde att läsa.. Du ska veta att vi gillar dig lika mycket! Sådana dagar när allt är kaos och du kommer som en skänk från ovan=)Det som är det bästa med våran vänskap är att jag alltid har kunnat vara mig själv.. man behöver lixom inte känna att man har besök hemma utan du kommer alltid med förslag och tar egna insiativ att göra saker!! Och sen att Lukas skiner upp som en sol när han ser dig är ju bara så underbart! Tack för att du finns vännen!!

Kommentera

Publiceras ej