Pysseldag!

1kommentarer

Idag har jag haft lite pyssel för mig, vad säger jag inte, för då är överraskningen förstörd ;P

Systeryster åkte imorse, hon väckte mig innan hon gick, men jag lär knappast sagt så mycket haha. Helt väck i skallen på morgonen, konstigt att jag inte fräste åt henne när hon väckte mig ;) haha. Så dåligt morgon humör alltså! Riktigt kul att du bodde hos mig under jul! Tack för att du lagat mat och diskat hela veckan ;) haha. Man blev lite bortskämd under en vecka :D ♥

Har haft besök av underbara mamma Helen också :D Tack för pratstunden, jätteroligt och trevligt att få se dig, var ett tag sen! Jag hoppas kunna komma till er i örebro snart ! :) Saknar dig och Isabell! ♥

Nu snart ska jag ta och göra mig ordning! Blir lackleggings, nå snyggt linne och lockigt hår ;) Jag och Rebecca ska ha lite party här ikväll, 2 manna blir det :) Ska bli kul som fan! :D Snart kanske jag blir örebroare! ;) eller karlstadbo ..

Är ca en vecka kvar tills jag får veta om skolan! HOPPAS att jag kommer in! Skulle vara underbart!!! :D

Hoppas ni haft en bra jul!

Bjuder på denna "fina" bild :) HAHA. Jag och Mogge ;D




/Madeleine

1 kommentarer

Anonym

27 Dec 2009 17:00

den där mogge kan inte vara överförtjust i att du la ut den där bilden ! haha

Kommentera

Publiceras ej