Öh nej jag är inte blåst!

0kommentarer

Jaha, då är det nyår imorgon! Ett nytt år med nya möjligheter, 2010 kommer bli ett bra år! :D

Har nyss ätit lite tacos :) mumsigt! Rester från igår :D Skönt att slippa laga mat ;) haha. Lat som man är. Nu snart blir det en promenix på stan, ska leta på ett snyggt linne som jag kan ha på mig imorgon ;) Kommer bli så sjukt roligt imorgon, träffa Cat och ja röja lite :D

På tal om något annat. Bara för att man är blondin betyder inte det att man är helt lost! Handlar ju ganska mycket om vad man har innanför pannbenet också. Visst, kanske finns fler blondiner än brunetter som inte har en hjärna. Men jag är inte en av dem. Haha, ja jag skrattar bara åt er, att ni inte har någon hjärna och inte förstår hur förutsägbart allt är. Sinnes! Ja ja, jag har iaf roligt åt det.



/ Madeleine

Kommentera

Publiceras ej