Nej för det är ingen vanlig dag....

1kommentarer

.... för det är Amandas 20 års dag, hurra hurra hurra! :D Grattis på dig gumman! :)

Idag har jag haft fullt upp! :) Vaknade, startade datorn och satt mig och glodde runt lite på internet. Då jossan skrev och frågade om jag skulle med till Dollar Store, så det var bara att hoppa i kläderna och sticka. Sprang även förbi vid tvättstugan och kollade om det fanns en tid. Jajemänsan 11-15. Så tvättat har jag också gjort idag! Tur, för det var fullbokat i tvättstugan till den 22 ...

Och idag blev Josefine en i gänget tjejer! Hon är blond nu! :) Hon blev nästan flintskallig på köpet också, men nu är hon i alla fall blond! Super fint! :D Nu kommer du bli ännu mer poppis i Thailand ;) haha.

När jag ändå är på g, så ska jag ta och städa hela lägenheten, så den är ren och fräsch tills jag får besök på söndag! :) Men känner jag mig själv kommer det ligga kläder och grejer framme på lördag igen, så jag får städa igen.. haha. Ja man får väl skylla sig själv! ;D




/Madeleine

1 kommentarer

Jasmine

18 Dec 2009 07:51

Miss u.

Kommentera

Publiceras ej