Myspys!

1kommentarer

Idag har jag varit hos mamma, eller ja blev att jag sov över där inatt. Kollade på en film som slutade vid 2. Så det blev lite sent. Men jag åkte hem igen vid 13 tiden, hämtade upp Isabell på högberget. Mös framför tv :) Alltid lika mysigt att ha dig här! Gick till willys och köpte lite godis, gick hem till mig igen. Men sen kom vi på att vi skulle gå till Jasmin och Sonny. Började kolla på en film, men vid 18 tiden skulle vi till Isabells pappa och äta lite mat :) Mumsigt! Spaghetti och köttfärssås stod på menyn. Smaskens! Kollade på lite lucia där och någon timme senare gick Isabell till en kompis och jag vandrade hemåt. Föll lite snöflingor när vi promenerade hemåt! :) mysigt! Ja det har varit en bra dag iaf! :D Imorgon är det ny vecka med nya underbara och roliga saker inplanerade :) allt från barnkalas till mys med Susann och Jasmine, och Borlänge med Jossan! / Madeleine

1 kommentarer

kattis

14 Dec 2009 09:51

Tack! =) Vi är beräknade till 14 februari, de kanske blir ett hjärte barn ;P



Puss

Kommentera

Publiceras ej