Myskväll!

2kommentarer

Idag har jag varit hundvakt åt Melou, mamma och Co var iväg till tomteland idag. Så hon kommer och hämtar gnällspiken till hund vid 19.00. Han är så mamma sjuk så han går runt här och gnyr, haha.

Gick upp på stan med Jasmin idag, hon skulle handla lite julklappar. Jag köpte inget, men kollade efter ett par lack leggings, men de kostade fan 199 kr och det har jag inte pengar till :( åh, jag som ville ha ett par till nyår !
Träffade på mormor Anette (jasmins mormor), blev jätteglad när jag såg henne, kramade henne och så kom självklart tårarna, haha :) Var så längesen jag träffade henne och hon är så söt så inte konstigt man blir blöt i ögat ;)

Nu är jag hemma och myser med Jasmin, har varsin godis påse och kollar på tv. Blir att smaka på min BJ's glass också som jag fick igår, tack! :D



Saknar sol och värme!


/ Madeleine

2 kommentarer

Jasmine

22 Dec 2009 15:09

du är guld värd :)

Anonym

29 Dec 2009 16:19

Varsegod!

Kommentera

Publiceras ej