Julpyntat!

1kommentarer

Ja då har man julpyntat lite idag. Ville egentligen inte julpynta i år. Hade varken orken eller lusten. Men nu blev det så ändå. Man måste ju pynta för sina barns skull. Och ja jag får pynta för min son Rufus skull ;D

Annars har jag inte gjort så mycket annat idag. Jag har tagit det lugnt och bara myst med min kissekatt som har varit väldigt snäll och gosig idag :)

Nu sitter jag och kollar på 2 ½ män :D så himla roligt! :D

Imorgon blir det att gå upp i tid och sen ta mig upp på stan för att träffa Sandra och Lukas. :) alltid lika roligt att träffa dem :D Och Lukas växer och blir så stor :D

Nej nu blir det nog att hoppa in i duschen så man slipper göra det imorgon bitti.


/Madeleine

1 kommentarer

Helen

10 Dec 2009 22:55

Ja, lite julstämning är väl mysigt? Krama Rufus från mig. Det är tomt utan honom, lite konstigt känns det allt....men jag vill fortfarande inte ha ett husdjur.

Kommentera

Publiceras ej