I'm happy! :D

1kommentarer

Söndag idag, och ny vecka imorgon. Jag är på toppen humör idag! :)

Igår hade jag besök av Rebecca på kvällningen, drack gott och snackade om allt mellan himmel och jord. Jätte trevligt! :) Hon är verkligen en underbar och rolig person, en bra vän! :D

Idag har jag bara tagit det lugnt! :) Sofia och Daniel kom och hälsade på vid 12, jätte roligt att få träffa dig igen, och din andra hälft också såklart! :D
Åt lite kebab med Stefan, snackade lite skit, klippte bort hårbollar som blivit allt för stora i Rufus päls. Sen fick jag skjuts till Sofia, de ville bjuda på lite mat :) Mumsigt var det! :D Blev kvar där ett tag, nyss hemkommen. Kollade på lite tv, sen spelade vi Ord-Yatzy, något nytt, men kul och klurigt var det .. tyvärr så förlorade jag och Sofia..haha.

Så nu sitter jag här. Ska ta mig lite BJ's :D


Blir nog en shoppingtur nu snart framöver :D KUL ska det bli :D :D

JAG ÄR SÅ GLAD IDAG ! :D jag vet inte varför, känns bara så bra!

Godnatt på er!

/Madeleine

1 kommentarer

Stefan

29 Dec 2009 16:22

Positivt (:

Kommentera

Publiceras ej