Hos Sandra!

0kommentarer

Ja som ofta så är jag hos Sandra idag. Vi har haft en bakdag :) Det blev så mycket som; Snickers, knäck och kladdkaka. :) Riktigt mumsigt blev det! Ska kanske ta och koka lite knäck hemma också! Behövs ju inte så mycket ingredienser, bara grädde som jag inte har :D

Nu sitter vi bara och kollar på lite tv. Lukas ska väl egentligen ha sovit för 1 timme sen, men han bara busar runt i sängen. Låg där inne en stund när han skulle nattas men jag började bara skratta, för han busar och grejar där inne :D

Det har iaf varit en bra dag! Har fått en liten promenad, riktigt skönt! :)

Imorgon är det lördag och då blir det middag hos Familjen Green! Trevligt ska det bli! :) Barnen ska väl få sina julklappar också, då de inte kommer vara här under jul!

Och på söndag kommer systeryster! :D Ska bli roligt, träffas ju inte alltför ofta. Hon ska även bo hos mig under tiden hon är här i Dalarna. :) Skojsigt! :)

Nu ska jag vara lite social med Sandra!
 
Ha en bra helg allesammans.

/Madeleine

Kommentera

Publiceras ej