Hemma i Sverige igen!

0kommentarer

Ja då var man hemma igen då. Lite tråkigt faktiskt. Men har haft en underbar resa med massa roliga upplevelser. Och erfarenheter :) Ja det har helt enkelt varit super! Saknar redan alla roliga människor, ska ta och åka till örebro och malmö snart och hälsa på några av dem :)

Just nu är jag hemma hos mamma, ska äta lite mat och senare ska jag till Sandra och Lukas. Åh vad roligt det ska bli! :D Och om jag hinner så blir det tacos med Stefan, men det ska nog gå och klämma in. Annars blir det imorgon, mums! :)

Flygresan gick bra och kunde sova någorlunda bra. Dock lite kallt att komma hem. Själv är man ju van med 35-40 grader och sol ju .. Ja ja, men det har varit en underbar tid i Thailand och nu blir det att jobba och spara ihop till något mer äventyr! Detta var lätt värt alla pengar och tid :D Rekomenderar att göra en sån här grej, men om ni ska gå denna barskola så tänk på att det är JÄTTE MYCKET plugga!! Jag orkade knappt med det. Men jag klarade det! :)


Lovely!


/Madeleine

(Bilder kommer!)

Kommentera

Publiceras ej