Happy!

0kommentarer

Idag lyckades jag pallra mig upp vid halv 10 :) Är en ganska bra tid att gå upp. Inte för sent och inte för tidigt. Gick upp och gjorde mig ordning för en tripp till Borlänge med Josefine! :) Så nu är jag hemma igen, det enda jag kom hem med var ett läppglans från HM. Har ju haft min shoppingtid i Thailand ;) haha. Nu måste man hålla lite mer i pengarna. Men jag hoppas på ett jobb snart! :D Är så sugen på ett bartender jobb nu, söker massa hela tiden, men har inte fått nå svar än. Så får väl se, men vore grymt kul att jobba som bartender. :) Det är något för mig ;) haha.

Nu efter detta inlägg ska jag städa och ta upp resten av mina julgrejer och sedan ställa ner kartongen i källaren igen, så den slipper stå i lägenheten och ta plats som den nu gjort snart en vecka ;) haha.
Syrran kommer ju på söndag, så det är nog dags att börja städa lite. Grejer lite överallt nu. Har inte ens packat upp allt ur resväskan, snacka om att man är lat.

Sen ska jag iväg till Sandra, "min andra familj!" :D


Nej dags att sätta igång :)

Puss på er!




/ Madeleine

Kommentera

Publiceras ej