God Jul!

0kommentarer

Hoppas ni alla hade en bra julafton igår. Jag hade iallafall en trevlig dag :) Först träffade jag Sandra, och åkte sedan till pappa. Snackade lite skit och åt god julmat :D synd att man blir alldeles fööör mätt! Vid fyra tiden åkte vi hem till mamma, bytte lite julklappar. Fick en fårskinnsfäll :D myyys! :D Fick en resväska tidigare i år, så jag hade inte så många julklappar att öppna, men vad gör det! Klockan blev fem och då gick vi till mammas killes föräldrar. Och så var det dags att äta igen, haha. Är fasiken fortfarande mätt sen gårdagen.

Bjuder på två bilder hur jag såg ut igår på självaste julafton ;)

 

Nu ska jag snart åka till mormor, ska dit och äta lite mer julmat haha.


Någon som ska ut ikväll ? Jag funderar på att gå ut, men vet inte riktigt än.


God Jul på er iallafall! :)



/Madeleine

Kommentera

Publiceras ej