Gnistrande vit snö!

0kommentarer

Ja äntligen har snön kommit. Åh så ljust och fint det är! Äntligen kanske man blir lite piggare på dagarna och helst på morgonen. :)
Skulle ha varit på barnkalas idag. Lilla Jonathan fyller 1 år. Men han hade feber och var lite hängig så vi ville inte riskera att Lukas också ska bli dålig. Så vi får ta det en annan dag :)

Idag blev det en lååång sovmorgon, hade ju iofs varit skönt att gå upp i tid, men nu blev det inte så ;) Ska kanske iväg till Sandra idag och julstöka och baka lite. Mysigt!
Sen senare ikväll så blir det middag hos Susann. Jag, Susann och Jasmin ska ha lite mys kväll! :D

Snart är det bara en vecka kvar till jul också. Fy vad tiden går fort! Men det ska bli mysigt ändå. Syster ska bo här under tiden hon är i Ludvika, det ska bli sköj! :)
Är iaf klar med julklapparna, blev inte så många i år, och jag köpte alla i Thailand. Mycket skönt att ha det gjort! :D

På tal om skolan i vår, om jag kommer in i Karlstad kanske jag redan har en lägenhet på G. Beroende på om ingen hinner före och OM jag kommer in. Men jag hoppas verkligen på det! Skulle vara underbart att få börja plugga och få flytta till en ny stad men nya möjligheter :D yeay! Ca 3 veckor kvar till antagning 2 :D :D
Taggad som fan nu !!


Nej nu ska jag ta något att äta, magen kurrar!

Rufus är jätte intresserad av snön utanför fönstret. Han fick sitta vid den franska balkongen en stund och han satt där och pep ;) haha. Men sen blev det så kallt här inne, så han fick komma in igen. Han får väl sitta där en liten stund snart igen :D

Bjuder på en bild från Clublime i Thailand. Jag och Jessica! ♥




/ Madeleine

Kommentera

Publiceras ej